Usein kysytyt kysymykset

 

JÄSENYYS

OPISKELIJAKORTTI

EDUNVALVONTA

———————————————————————————————————————————————————————-

JÄSENYYS

Haluaisin Slice.fi -sovelluksen käyttööni, mutta en ole saanut aktivointilinkkiä sähköpostiini. Mitä teen?
-Jäseneksi liittymisen jälkeen voi mennä n. 24h aktivointilinkin saapumiseen.
Tarkista myös nämä tiedot: jäsenrekisterissämme on kasvokuvasi, SAMKin sähköpostisi sekä opiskelijanumerosi.
Pääset tarkistelemaan ja päivittämään jäsentietojasi täällä tai voit olla yhteydessä meihin sammakko@sammakko.fi tai tule käymään toimistolla.

Slice.fi -sovellus kirjasi minut ulos / vaihdoin puhelinta, enkä pääse kirjautumaan sovellukseen. Miten saan uudet tunnukset?
-Slice kirjautuu ulos automaattisesti esimerkiksi jos jäsenyytesi on umpeutunut. Slicen tunnukset ovat myös kertakäyttöisiä, joten tarvitset uudet tunnukset kirjautumista varten. Voit resetoida tunnuksesi osoitteessa slice.fi/resetoi syöttämällä tekstikenttään SAMKin sähköpostiosoitteesi. Tämän jälkeen saat sähköpostiisi aktivointilinkin, jota klikkaamalla saat uudet kertakäyttöiset tunnukset. Tunnukset ovat voimassa saapumisesta 24h.
Resetoidaksesi tunnuksesi, pitää jäsenyyden olla voimassa.

Kuka voi liittyä SAMMAKKOn jäseneksi?
-SAMMAKKOn jäseneksi voivat liittyä kaikki SAMKissa läsnä olevat, tutkintoon johtavassa koulutuksessa opiskelevat. Jäsenyys maksaa 16€ lukukaudessa tai 30€ vuodessa.

Miten voi liittyä SAMMAKKOn jäseneksi?
-Jäseneksi liitytään verkossa sähköisellä lomakkeella.

Miten voin jatkaa jäsenyyttäni?
-Se onnistuu täällä tai vaihtoehtoisesti voit tulla käymään SAMMAKKOn toimistolla.

Jäsenyyteni ei ole voimassa enkä pääse uusimaan sitä. Mitä pitää tehdä?
-Tarkista, että olet kirjautunut samoilla tiedoilla, joilla olet rekisteröitynyt; oletko rekisteröitynyt yhdellä vai useammalla etunimellä?

En pääse päivittämään tietojani. Mitä pitää tehdä?
-Tarkista, että olet kirjautunut samoilla tiedoilla, joilla olet rekisteröitynyt; oletko rekisteröitynyt yhdellä vai useammalla etunimellä? Tietoja pääset päivittämään täällä.

OPISKELIJAKORTTI

Miten saan opiskelijakortin?

Opiskelijakortin saat liittymällä opiskelijakunnan jäseneksi. Jäseneksi pystyt liittymään heti, kun saat tunnukset koulun järjestelmiin. Ohjeet SAMK-tunnusten hakemiseen LUE OHJE TARKASTI!

Tunnusta pystyt hakemaan viimeistään opintojesi alkaessa, hakemista varten tarvitset verkkopankkitunnukset tai mobiilivarmenteen. Muista ottaa ylös opiskelijanumerosi.

Opiskelijakunnan jäseneksi voit liittyä osoitteessa www.sammakko.fi – liity jäseneksi. Huomioithan, että opiskelijakorttia varten tarvitset kasvokuvan itsestäsi ja se ladataan järjestelmään liittymisen yhteydessä. Ota kuva siis valmiiksi! Jäsenmaksu on 16€/lukukausi (voimassa 1/2020) tai 30€/lukuvuosi (voimassa 9/2020).

Jäseneksi liityttäessä opiskeluoikeutesi varmistetaan koulun järjestelmästä, joten jäsenyytesi astuu voimaan seuraavan vuorokauden aikana, jonka jälkeen saat @student.samk.fi -sähköpostiisi tunnukset slice.fi mobiilisovelluksen aktivoimiseksi. Slice.fi -sovelluksen voit ladata Google PlayStoresta tai Applen AppStoresta. Slice.fi -sovellus sisältää mobiiliopiskelijakortin, joka on ilmainen. Jos haluat tilata lisäksi muovisen opiskelijakortin, voit tilata sen jäseneksi liittymisen yhteydessä (+20€) tai myöhemmin opiskelijakunnan toimistolta.

EDUNVALVONTA

Minulla on ongelmia opinnoissani, mihin minun kuuluu olla yhteydessä?

Voit olla yhteydessä opiskelijakunnan asiantuntijoihin tai hallituksen koulutuspoliittiseen vastaavaan, voit myös tulla toimistolle juttelemaan, niin ohjaamme sinut keskustelemaan asiasta oikean henkilön kanssa.

Olen kokenut opintojeni aikana kiusaamista, häirintää tai epäasiallista käyttäytymistä

Kaikissa häirintään liittyvissä tapauksissa voit olla yhteydessä joko opiskelijakunnan asiantuntijoihin tai opiskelijakunnan häirintäyhdyshenkilöihin.